Hiccup (جی باروچل)


 Hiccup (جی باروچل) ، که اکنون رئیس برک است ، این جزیره را به یک پناهگاه اژدهای پررونق تبدیل کرده است. وقتی شکارچی گریمل (اف. موری آبراهام) تهدید به مختل کردن صلح می کند ، Hiccup برای کشف دنیای پنهان افسانه ای و ایجاد اژدها و آرمانشهر وایکینگ اقدام می کند.

سریال How To Train Your Dragon برای تمام خزندگان اسطوره ای نفسگیر خود ، داستانی است که در قلب خود قرار داده است. Hiccup (جی باروچل) ، در ابتدا کودکی به بهشت ​​بزرگسالی ، و Toothless ، شب قدر خیرخواهانه او ، با هر قسط به تدریج رشد کرده است - یک دوقلوی پسر و او-گربه-اژدها که در بین DreamWorks انیمیشن جذاب ترین است. شراکت.

دنیای پنهان Hiccup را در بزرگسالی جوان می گیرد و شمشیر شعله خود را با اطمینان به عنوان رئیس جزیره برک به کار می برد - اما او و بی دندان با آینده های متفاوتی روبرو می شوند. اگر او بتواند جلوی فرو رفتگی را بگیرد و نهایتا به آسترید (آمریكا فررا) پیشنهاد كند ، ازدواج می تواند روی كارت های هككوپ باشد ، در حالی كه اکنون Toothless فویل عاشقانه خود را دارد. اژدها با برخورد ناخوشایندی از خشم سبک ، یانگ به یانگ خود ، فوراً ذبح می شود. عتیقه های عاشقانه چشم ساز او ، از جمله نوعی نعمت های شفاف که معمولاً برای یک داوود آتنبورو اختصاص دارد ، برجسته ترین جذاب دنیای پنهان است.

اما Light Fury همچنین ظهور شکارچی Grimmel (F. موری آبراهام) - یک شرور خطرناک با مجموعه اژدها خود را که به رنگ سبز روشن ، Xenomorph-blood اسید است ، هشدار می دهد. گریم با وجود موهای بلوند پراکسید ، گریمل هیچ تارگرین است - نگرش او نسبت به اژدها دور از دوستانه نیست و باعث می شود که سکسکه را به دنبال افق های جدید برای برک و مردم آن بکشاند.

با وجود فوریت چشمگیر گریمل ، فیلم تلاش می کند تا موضوعات طرح و پرداخت های شخصیتی خود را ساده تر کند. انجام این کار کمی طول می کشد ، در حالی که تحریک کننده شخصیت های پشتیبان مانند Tuffnut و Ruffnut (جاستین روپل ، کریستن ویگ) صفحه را به هم می ریزند - اگر مخاطب اولیه فرنچایز از آن زمان بزرگ شده باشد ، گفتگو در اینجا ناامید کننده جوان است. نکات برجسته ای وجود دارد - حمله اژدهای مه آلود توسط Hiccup و دوستان ، ورود DayGlo به دنیای پنهان عنوانی - هرچند توالی های پرتحرک کننده اصلی پرواز بی نظیر هستند.

بدیهی است ، با گذشت خیلی زیاد و عدم تمایل به کنار گذاشتن بازیکنان جزئی خود ، دنیای پنهان به سختی جایی را برای لحظات شخصیت مدیونانه می گذارد که یک فصل خاتمه یافته است. هنگامی که این خداحافظی بزرگ سرانجام فرا رسید ، مجاری اشک آور به شکلی که باید بخورند کاملاً مکنده نیست. در مقایسه با اوج ظریف اسباب بازی Toy Story 3 - و Dragon به همان اندازه نزدیک است که DreamWorks به احساسات سطح Pixar برسد - این وداع با دوستی دوران کودکی Hiccup و Toothless می تواند کمی روشن تر شود. دانلود فیلم ایرانی

Comments

Popular posts from this blog

نحوه خرید بازی جی تی ای وی اورجینال

دیدن از توریستی ترین شهر ترکیه با تور آنتالیا

تعمیرات تبلت لنوو