آیا تنها با مرور کتاب های آموزش زبان فرانسه این زبان را خواهید آموخت؟


زبان فرانسه از زبان هایی می باشد که در دنیا افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند و در صحبت های روزانه خود آن را به کار ببرند. کتاب هایی که در سال های اخیر برای اهداف آموزشی برای زبان آموزان منتشر شده است نیز دارای مطالب گوناگون برای یادگیری زبان آموزان می باشد.
تنها مرور و مطالعه این کتاب ها می تواند بسیار آموزنده باشد، ولی برای تمرین کردن صحبت کردن نیاز است که در یک کلاس مکالمه فرانسه نیز شرکت نمایید که آموزش زبان دایلو را به شما پیشنهاد می دهیم تا از متد های یادگیری متناسب تر بهره مند شوید.
فرانسوی یکی از زیباترین زبان های جهان به حساب می آید. با یادگیری زبان فرانسه، توانایی برقراری ارتباط با بیش از چندین میلیون نفر دیگر را خواهید داشت. یادگیری یک زبان می تواند دشوار باشد. اما با یادگیری صحیح این زبان، شما هیچ وقت صحبت به زبان فرانسه را فراموش نخواهید کرد که در اینجا به مرور سریع زبان فرانسه و نحوه یادگیری آن می پردازیم.
سبک یادگیری خود را بدانید. آیا شما یک یادگیرنده بصری، شنوایی یا حرکتی هستید؟ این بدان معنی است که شما با یادگیری کلمات خودتان، از طریق شنیدن آن ها به شما گفته می شود یا از طریق گوش دادن و دیدن و یا ارتباط دادن اقدامات یا احساسات با آن ها بهترین یادگیری را می آموزید.
اگر قبلا زبان آموخته اید، به نحوه یادگیری آن ها بازگردید و ببینید چه چیزی برای شما مفید بوده است و چه چیز هایی نتیجه بخش نبوده است. در اکثر تنظیمات کلاس، کارهای نوشتاری زیادی انجام خواهید داد، اما صحبت کمتری ممکن است داشته باشید. صحبت کردن به زبان و غوطه ور شدن در آن بسیار مهم است و راهی برای سریعتر یادگیری این زبان است.
اگر هر روز 30 کلمه و عبارت را حفظ کنید، در 90 روز شما حدود 80٪ از زبان را یاد گرفته اید. متداول ترین کلمات بیشترین درصد تعامل را تشکیل می دهند، بنابراین با یادآوری رایج ترین کلمات شروع کنید. حتما کلماتی را که قبلا استفاده کرده اید را تمرین کنید، بنابراین با یادآوری کلمات جدید، آن ها را فراموش نمی کنید.
همه چیز در خانه خود را با کلمه فرانسوی برچسب بزنید و اطمینان حاصل کنید که هر وقت آن ها را خواندید، این کلمات را با صدای بلند بیان کنید. کارت های فلاش خود را درست کنید و هنگام استفاده از اتوبوس، هنگام تبلیغات هنگام تماشای تلویزیون، از آن ها استفاده کنید یا هر وقت کمی خرابی دارید ساختار زبان را بیاموزید. بیاموزید که چگونه افعال با اسم ها و با یکدیگر کار می کنند. چیزهایی که در ابتدای زبان فرانسه یاد می گیرید، با مهارت گرفتن در زبان، احساس بیشتری پیدا می کنید، به مواردی مانند نحوه عملکرد تلفظ نگاه کنید.
دستور زبان برای یادگیری یک زبان فوق العاده مهم است. برای صحبت صحیح آن، باید بدانید که چگونه افعال کار می کنند و چگونگی عملکرد زمان حال، گذشته و آینده و نحوه کار جنسیت ها با اسم ها را بدانید. شاید شما همه چیز را به زبان اول خود بیان می کنید، در حالی که فرانسوی ها و سایر جهان چیزهایی را به عقب می گویند و در نتیجه زمان بیشتری برای گفتن آن طول می کشد.
یادگیری تلفظ مهم می باشد. این امر به ویژه در مورد فرانسوی ها اهمیت دارد، جایی که به انگلیسی زبانان، کلمات نوشته شده چیزی شبیه به زبان گفتاری نیستند. به عنوان مثال، فرانسه دارای حروف صدا دار می باشد ولازم است که شما خود را با تلفظ آن ها آشنا سازید.
 به زبان فرانسوی بخوانید و بنویسید. برای آشنایی با زبان، باید در آن بخوانید و بنویسید. این به شما کمک می کند از کلماتی که به خاطر سپرده اید استفاده کنید و آن ها را در ذهن خود نگه دارید. کتاب های کودکان مکان بسیار خوبی برای شروع هنگام یادگیری خواندن هر زبانی است. از آنجا که آن ها به کودکان کمک می کنند تا زبان مادری خود را یاد بگیرند، راهی عالی برای افرادی است که زبان را یاد می گیرد می تواند یک بار در خواندن آن دست پیدا کند.
ایده دیگر این است که کتاب های مورد علاقه خود را به زبان فرانسه پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا علاقه خود را حفظ کنید و به شما کمک می کند متن را از قبل بشناسید زیرا از قبل نقشه را می شناسید. خوب است که از ساده شروع کنید، زیرا یک کتاب بیش از حد چالش برانگیز در شروع یادگیری فقط شما را ناامید می کند.
یک ژورنال فرانسوی را داشته باشید و حتی اگر هر روز فقط چند جمله در آن بنویسید، به شما نشان می دهد که چقدر پیشرفت کرده اید و به شما فرصتی برای تمرین زبان می دهد. به زبان فرانسه به چیزهایی گوش دهید. برخی از موسیقی فرانسوی، یا فیلم مورد علاقه خود را که به زبان فرانسه می باشد تماشا کنید ( به خصوص انیمیشن های کودک). به دنبال سینمای فرانسه و نمایش های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی فرانسه باشید و با تقلید آنچه می شنوید تمرین کنید.
بسیاری از چند زبانه ها (مردمی که بیش از یک زبان را می شناسند) برای یادگیری سریع یک زبان از تکنیک های گوناگون استفاده می کنند. به بیرون بروید و هدفون خود را روشن کنید. در حالی که شما زبان را گوش می دهید تمرین کنید. هنگام راه رفتن، صدای بلند و واضح آنچه را که می شنوید تکرار کنید و قدم بزنید. این به شما کمک می کند حرکت را با زبان متصل کنید و تمرکز خود را مجددا حفظ کنید تا در مورد حفظ کردن وسواس نداشته باشید.
گوش دادن به افراد بومی فرانسوی زبان طبیعی است و به شما کمک می کند تا چگونگی صحبت سریع فرانسوی و چگونگی نوشتن را یاد بگیرید. هرچه بیشتر گوش دهید، بهتر خواهید شد. در ابتدا در حالی که شما در حال تماشای یک فیلم هستید، زیرنویس های فرانسوی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهتر گفتگو را دنبال کنید و می توانید ببینید که کلماتی که خوانده اید هنگام صحبت چگونه بیان می گردد.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه خرید بازی جی تی ای وی اورجینال

دیدن از توریستی ترین شهر ترکیه با تور آنتالیا

تعمیرات تبلت لنوو